Mesele goale sunt cea mai mare temere a oricărui proprietar de local. Înseamnă venituri mai mici, în timp ce costurile de operare rămân aceleași și nu scad proporțional cu numărul de clienți. Aici intervine rolul rezervărilor, pentru ca astfel de situații să fie cât mai rare, dar și pentru a optimiza turnover-ul oaspeților și a reduce timpul de așteptare.
La fel cum organizatorului unei petreceri oferă toate informațiile necesare gazdei, rezervările la restaurant permit întregii echipe (bucătari, ospătari, supervizori etc.) să lucreze mai bine împreună pentru a putea oferi o experiență grozavă pentru toți cei care intră în local.
În acest capitol vei afla totul despre:
- Tipuri de rezervări. Află de ce este important să accepți rezervări și care sunt cele mai uzuale metode de care te poți folosi pentru a face acest lucru.
- Care sunt beneficiile și oportunitățile unui sistem de rezervări. Experiența oaspeților tăi începe cu mult înainte ca ei să guste din mâncarea delicioasă din restaurant. Pot descoperi cu ușurință localul? Meniul oferă și opțiuni vegetariene? Pot rezerva ușor o masă? Află cum eficientizezi rezervările în localul tău și cum te ajută folosirea unui sistem dedicat.
- Avantajele pe care ți le oferă sistemul Restograf. Care este primul lucru pe care și-l dorește orice proprietar din industrie? Cât mai mulți oaspeți! Și de ce depinde bunul mers al lucrurilor? De o cât mai bună organizare! Ei bine, Restograf îți este de ajutor în ambele situații. Descoperă ce beneficii îți aduce acest sistem.