Serviciul de livrări

Până nu demult, livrările la domiciliu erau considerate ca o strategie de a suplimenta veniturile, de a face localul mai cunoscut și de a crea o legătură că un nou tip de clientelă, familiarizată cu mediul digital. Dar odată cu pandemia de COVID-19, zona de delivery a devenit mai mult decât un „bonus” oferit oaspeților, transformându-se într-un aspect cheie pentru orice business.

Chiar și în momentul în care ne vom putea relua viața obișnuită, nu vom renunța la comenzile acasă, ci mai degrabă ele vor veni să completeze ieșirile la restaurant.

Trăim într-o eră în care totul se desfășoară pe repede înainte, totul se bazează pe conveniență și oportunitate. Suntem mereu pe grabă și vrem ca serviciile de care avem nevoie să ne fie la îndemână, să avem acces facil la ele și să ne fie oferite acum. Iar livrările de mâncare și partea de take-out răspund întocmai la aceste nevoi.

CAPITOL SUSȚINUT DE

În acest capitol vei afla totul despre:

  • De ce e important să oferi livrări la domiciliu. Descoperă ce spun statisticile despre acest segment, ce ar trebui să ai în vedere dacă oferi livrări la domiciuliu, dar și care este cea mai bună variantă: livrări în sistem propriu, sau prin platformele de delivery?
  • Organizarea activității de livrări în restaurant. În acest capitol vei afla cum să implementezi un astfel de serviciu, pas cu pas (de la sistemul pe care să-l folosești, la adaptarea meniului, organizarea spațiului și instruirea personalului), ce poți face pentru ca mâncarea să reziste bine la transport, cum să incluzi băuturile în meniul de delivery, concepte deosebite prin care să atragi mai mulți clienți, dar și câteva bune practici de care să ții cont în contextul Covid-19.
  • Metode de creștere a vânzărilor și oferte specificeE mai important ca oricând să evaluezi oferta din meniu și să te asiguri că te folosești eficient de toate resursele pe care le ai. De aceea, îți arătăm ce opțiuni ai la îndemână pentru a crește numărul de comenzi prin oferte atractive, cum să te promovezi în online, dar și exemple de promoții și oferte eficiente.