Cum îți gestionezi localul în perioada de pandemie

Criza provocată de pandemia COVID-19 a dus la pierderi mari în industria restaurantelor!

Înainte de criză, HoReCa avea circa 40.000 societăţi comerciale cu capital 100% românesc. Din cauza crizei, cifra de afaceri a sectorului a scăzut cu circa 80%. În plus, numărul celor care şi-au pierdut locul de muncă în acest domeniu a depăşit deja, potrivit specialiştilor din piaţă, 100.000 de oameni, iar mai mult de un sfert dintre businessuri e posibil să nu îşi mai deschidă niciodată porţile. 

După o perioadă extrem de grea, în care multe localuri s-au închis sau au fost nevoite să schimbe complet modelul de business, adaptarea la noua normalitate presupune și schimbări și, mai ales, adoptarea unui set de reguli și proceduri așa încât să activitatea să se desfășoare în condiții de siguranță atât pentru oaspeți, cât și pentru angajați.

Pentru a putea controla lucrurile, trebuie să abordezi situația cu multă atenție!

CAPITOL SUSȚINUT DE

În acest capitol vei afla:

  • Care este situația din industria HoReCa. Află cât de grav a afectat pandemia această industrie, cum arată previziunile economice, care sunt sursele sigure de informare, dar și cum s-a modificat comportamentul oaspeților și care sunt trendurile de consum.
  • Măsuri de siguranță pe care trebuie să le iei în contextul Covid-19 – ce poți face pentru a gestiona situația în localul tău, ce măsuri pentru organizarea și dezinfectarea spațiului să iei, reguli de urmat pentru siguranța angajaților și a oaspeților, de ce aspecte ar trebui să țină seama supervizorii și managerii, dar și ce măsuri speciale trebuie să iei pentru serviciul de livrări.
  • Categorii de produse necesare pentru operarea localului în perioada Covid-19. Pornind de la măști, mănuși și dezinfectante, până la afișaj, termometre și produse de distanțare socială, e important să te asiguri că ai suficiente produse și echipamente de protecție așa încât angajații tăi să fie în siguranță, la fel și oaspeții.
  • Strategii de gestionare a afacerii în perioade de criză – atitudinea de business câștigătoare în astfel de situații, care sunt predicțiile și cum se va adapta lumea la noua realitate, care sunt punctele cheie în reluarea activității, cum să comunici cu oaspeții în astfel de momente, ce poți face pentru a reduce pierderile și a maximiza profitul, dar și cum poți renegocia contractele de chirie și mentenanță.