Elicom

Misiunea noastră

Misiunea noastră are la bază valorile în care credem, echipa noastră și modul în care  funcționează compania noastră în fiecare zi.

Avem experiența, resursele și pasiunea de a întelege afacerea dumneavoastră, de a identifica împreună direcția de dezvoltare folosind serviciile noastre de contact center și de a construi relații de încredere de lungă durată.

Succesul afacerii prin creșterea vânzărilor și asigurarea unui nivel de satisfacție ridicat pentru consumatorii dumneavoastră reprezintă misiunea noastră.

Cum ajutam

Reconstruim industria HORECA

Avem experiență valoroasă pentru dumneavoastră în asigurarea de servicii de contact center pentru restaurante și, mai exact, pentru food delivery. Asigurăm servicii profesioniste de contact center prin multiple canale de comunicare cu clienții pentru furnizarea de informații, promovarea ofertelor, preluarea și înregistrarea comenzilor și tratarea sugestiilor și reclamațiilor.

Clientul este întotdeauna în centrul atenției noastre și vă ajutăm să-i fiți mereu aproape, să-l întelegeți și să-l transformăm împreună într-un consumator loial al companiei dumneavoastră.

Ce facem

Servicii

  • Compania noastră furnizează întreaga gama de servicii de contact center prin comunicare pe multiple canale inbound și outbound, prin telefon, IVR, sms, social media, canale de chat sau mesagerie. Imediat după solicitarea dumneavoastră configurăm serviciul și realizăm trainingul împreună astfel încât să puteți utiliza serviciile noastre, în funcție de complexitatea proeictului, chiar și in 48 de ore de la semnarea contractului. Spre exemplu, unele din serviciile care vă pot ajuta sunt următoarele:
  • Customer Care: este un serviciu complet, care presupune asistarea clienților dvs. în orice problemă, fiind un instrument pentru loializarea clienților actuali și câstigarea unor clienti noi.
  • Info Line: este un serviciu de informare al apelanților despre produsele și serviciile companiei, despre promoții sau noutăți, fiind activ pe o perioada de timp limitată sau nelimitată.
  • Complaint Line: acest serviciu are ca obiectiv principal primirea și prelucrarea reclamațiilor din partea clienților unei companii.
  • Order Taking Line: facilitează preluarea, înregistrare, prelucrarea și trimiterea comenzilor in restaurantul dumnevoastră.
  • Contest Line: acest tip de linie funcționează ca suport pentru jocuri, concursuri și tombole organizate de dumneavoastră.
  • Telesales / Telemarketing: asigură generarea de business nou pentru compania dumneavoastră.
  • Aceste servicii pot fi funcționale în mod independent sau pot să constituie componente esențiale ale unui serviciu complex pus la dispoziția clienților dumneavoastră.

elicom

Pachete promo

Pentru că dorim să creăm și să consolidăm canale alternative de comandă servicii si produse din oferta dvs. pentru clienții dumneavoastră, vă propunem să ne permiteți astfel să vă ajutăm în creșterea vânzărilor companiei dumneavoastră.

Veți beneficia de transparența totală, monitorizare și raportare complete și în timp real, functionalități performante ale sistemului nostru de contact center pe baza unor tarife personalizate pentru afacerea dumneavoastră.

Întelegem contextul actual și venim în ajutorul dumnevoastră.

Contact

Spune-ne obiectivul tău și te vom ajuta

Sergiu Popa – Director Executiv.

Adresa: București, Sector 2, Strada George Constantinescu 2C.
Numar telefon: 0744.656.926.
Email:
sergiu.popa@elicom.ro
office@elicom.ro
Website: www.elicom.ro